brązowe upławy objawy ciąży

site
Dębowe Uroczysko

znow te pigulki...
pani doktor..
niby juz wszystko zostalo wyjasnione odnosnie tych tabletaj a ja mam jeszcze
pytanie.co oznacza niewielkie krwawienie(a wlasciwie brazowe uplawy)co jakis
czas w czasie cyklu(nie jest to moj pierwszy cykl branie tabletek ale ktorys z
kolei -wczesniej to sie nie zdarzalo...).mam tez pytanie drugie;po czym poznac
ze jednak zaszlo sie w ciaze mimo brania tabletek?czy w takim wypadku pierwszym
objawem jest niewystapienie krwawienie w przerwie 7 dniowej?czy cos jeszcze to
sugeruje..dziekuje za odpowiedz



a te brązowe upławy, czego sa wynikiem??
bóle miesiaczkowe zawsze miałam ale tylko w pierwszym dniu, dzisiaj jest 3 i
dalej mnie boli- czy to moze byc od tej torbieli?
Diane brałam 2 lata temu i było ok, zadnych objawów ubocznych.
Do hematologa sie wybiore bo sie martwie tymi wynikam, czyli torbiel czy
nadzerka nie ma na to wpływu?
Nadzerke 5 lekarz powiedziało zeby nie ruszac przed pierwsza ciaza poniewaz
cytologia cały czas jest ok -2 grupa.
i jeszcze jedno...czy owłosienie wokoło sutków jest normalne czy to tez jakas
zmiana?



jak ci to przeszkadza to odstaw na jakis czas tabletki i okres wroci do normy.
Nie powiedzial ci lekarz ze takie moga byc objawy zwlaszcza przy dlugim
zazywaniu tabletek? Okres moze zamienic sie nawet tylko w takie brazowe uplawy.
Powtarzam jak ci to przeszkadza to odstaw na 1-2 albo trzy miesiace tablety i
powoli odczujesz roznice, ale po wznowieniu tablet znowu moze sie sytuacja
odnowic. Poza tym w okresie niebrania moze byc silny efekt odbicia i trzeba
szczegolnie mocno zabezpieczac sie zeby nie zajsc w ciaze. A tak najlepiej to
zapytaj lekarza.
Ja osobiscie postapilam zgodnie z rada lekarza i na jakis czas odstawilam
tablety i juz pozniej do nich nie wrocilam (po kilku latach brania). Pozdro
MOnia



czy to ciąża pozamaciczna?
Od prawie 3 tygodni mam typowe objawy ciąży, senność, ból piersi,
stan podgorączkowy, ból głowy, pobolewanie w podbrzuszu, częstrze
oddawanie moczu. Poszłam do lekarza 16 dni temu, podejżewał bardzo
wczesną ciążę, ale test ciążowy wyszedł mi negatywny. Po 2 dniach
zaczełam krwawić 2 dni z silnymi bólami, potem 2 dni leciutkiego
krwawnienia. 7 dni temu ponownie zrobiłam test, gdyż czułam się
jakoś inaczej - chciałam by to była i byłam pewna że to ciąża -
wynik testu pozytywny, następnego dnia znowu pozytywny - bardziej
wyraźna druga kreseczka, trzeci test kolejnego dnia jeszcze bardziej
pozytywny. Przedwczoraj zaczełam leciutko plamić, coś jak brązowe
upławy, więc poszłam do lekarza. Pan doktor powiedział, że w macicy
nie ma ciąży, że może to być ciąża pozamaciczna, albo że poroniłam.
W razie silnego bólu lekarz kazał mi niezwłacznie jechać do
szpitala, a za 7 dni przyjść do niego na wizytę. Nie poroniłam, bo
wczoraj znowu wyszedł mi pozytywny test, dwie grube krechy. Mam
nadal typowe objawy ciąży, plamienia zniknęły, brzuch pobolewa. Od
czasu wizyty u lekarza staram się skupić jaki to ból brzucha i w
którym miejscu. Ogólnie chwilami całe podbrzusze mnie pobolewa, ale
nie mocno, chwilami coś z boku też mnie zakłuje, tylko w okolicy
pachwiny, z jednej lub z drugiej strony. Czy to faktycznie może być
cp? Czy może tak wczesna prawidłowa ciąża, że lekarz jej nie
zauważył? Podejżewam, że to mogłabym być w 4-5 tygodniu, więc może
na usg nic jeszcze nie widać. Proszę o pomoc.



No właśnie, od kilku dni zastanawiam się czy jestem w ciąży.
Dziś 25 dc.Tzn 25 dni mineło od pierwszej poporodowej miesiączki. W 12 dniu
cyklu troszkę nas z mężem poniosło i kochaliśmy się bez
zabezpieczenia.Zaryzykowałam, bo pomyśłam, ze jestem na pewno nie płodna. Synek
skończył 7,5 miesiąca, od 1 miesiąca go nie karmiłam piersią. Po 2 tyg,. od
definytywnego odstawienia dostałam @, trwała 6 dni i była przez pierwsze dni
dość obfita.Nie ma wątpliwości, że to był okres.Stąd zaryzykowalismy. Ale w tym
samym dniu miałam niewielkie plamienie. Trwało przez 5 dni, w 4 dniu było nieco
obfitsze-(brązowe upławy) na 6 dzień, nie było juz śladu.Zastanawiałam się czy
to mogło być tzw. palmnienie owulacyjne...Ale ja nigdy czegoś takiego nie
miałam, a na owulację,przez zajściem w ciążę czekłam pół roku. Jak karmiłam
synka, też nie było owulacji. Czyzby pojawiła się tak szybko po oddtawieniu
małego?A może to nie było palamienie, tylko znów miesiączka, tyle że już nie
taka obfita, tylko bardzo skąpa?Sam nie wiem...
Obserwuję u siebie dziwne objawy-od plamnienia boli mnie podbrzusze, a ostanio
krzyż, sluz od tego czasu jest mleczny i rozciągliwy (dziwny jakiś), ale piersi
mnie nie bola, a w poprzedniej ciązy to był pierwszy obiaw.
Stąd moje pytania na forum i całe poszukiwania odpowiedzi na pytania



ziola na wywolanie poronienia
czy sa ziola na wywolanie poronienia, skurczy,aby pozbyc sie martwego
zarodka,USG pokazalo ze malenstwo umarlo 3 tygodnie temu, mialam przez 4 dni
w osmym tygodniu bole w krzyzu i na 5 dzien brazowe uplawy. Wszystko minelo
nawet plamienia i niemam zadnych objawow,ze cilo ma zamiar wydalic obumarla
ciaze. Czytalam ze coklush wywoluje poronienia,ale po wzieciu 2 kaspsulek to
ja skurczy zoladka ,a nie macicy dostalam.Chce uniknac lyzeczkowania,juz
jedno mialam i dochodzilam do formy dlugo ze wzgledu na narkoze.Czy ktoras z
WAs miala poronienie bez zabiegu i moze mi cos poradzic....albo ma porownanie
do zabiegu?



Dziewczyny, ja też mam problem. Poroniłam wsierpniu 11 tyg. ciążę. Objawem
były upławy, delikatne, brązowe niteczki. Teraz znowu staram się o dziecko.
Ostatnią @ miałam 16.10, więc gdyby mi się udało byłabym licząc od mniemanego
zapłodnienia około 3 tyg. ciąży. Bolą mnie piersi, boli brzuch, a wczoraj znowu
pojawiły się te cholerne brązowe niteczki. Czy to znowu poronienie? Możliwe,
aby tak wczesna ciąża miała takie objawy obumarcia ? A może to zbliżająca się
@ ? Co robić ?



biore clomid juz 3 cykl z clomidem, od 5 dnia przez 5 dni jedna tabletka
dziennie,dziala chyba, bo owulacja przychodzi w okolichac 15 dnia cyklu a nie
30 jak sie zdarzylo, owulacje potwioerdza ginekolog monitoringiem, w tym cyklu
dostalam pregnyl dwie dawki, w 16 dc, kilka godzin po zastrzyku mialam dosc
silny bol podbrzusza i jajnikow, przedowulacyjny bol, jak mniemam, wiec do 48
moze 50 godzin nastapila owulacja, od dnia przed owulacja zaczyna mnie bolec
dookola sutkow, gdzies slyszalam ze to symptom wytwarzania progesteronu, nie
wiem czy to prawda, na okolo 8 dni przed okresem pojawiaja sie dziwne bole
plecow, tzn krzyze, objaw bolesnosci dookola sutkow trwa az do 1 dnia nowego
cyklu, i tak jest w kazdym cyklu w kolko i to samo, czasami mam brazowe uplawy
przed okresem a czasami nie, a w ciaze jak nie zachodze tak nie zachodze,
obecnie mam ogromne ilosci sluzu, bialy, wodnisty, nieplodny, zwlaszcza rano
jest go niezmiernie duzo, zaobserwowalam rowniez sluz koloru zoltego ktory sie
ciagnie!!! ni ejest jednak przezroczysty, nie wiem skad to sie bierze czy to
sygnaly infekcji?

ogolnie to wlasnie mam dolka, cycule to mnie bola od owulacji w kazdym cyklu
tak samo bez zmian zadnych, krzyze mnie wczoraj tak dawaly popalic ze szok, jak
pre, np w wc to mnie bola jajka, nie wiem czemu tak jest,heh bez sensu to
wszystko...


All right reserved.
©