Brembo Częstochowa

site
Dębowe Uroczysko


Chcialbym sie zapytac czy w co warto zainwestowac? W jaki zestaw
1. Tarcze Brembo Max i klocki Ferodo Premier.
2. Tarcze ATE Power Disc i klocki ATE.

Thx

Klocki ATE są miękkie więc hamulec będzie dobry tylko zużycie szybsze .Co do tarcz tej firmy nie wiem

ponoć dobrym zestawem tez jest.
Tarcze Mikoda



Co do tarcz Mikoda to nie wiem bo ich nie miałem ale kilak opinni pozytywnych słyszałem onich.
:blink: :blink: :blink:

Jestem prawie u źródła i w Częstochowie nikt nie ma dobrej opini o tych wyrobach <_< .
Jedyny pozytyw to cena. :D
Ja mam zestaw Klocki ATE (260zł przód+tył) i tarcze brembo po szlifowaniu (15zł szt)w firmie "MIKODA" wszystko robione jakieś dwa tygodnie temu
Co do szlifowania mam pewne obiekcje ale muszę to jeszcze sprawdzić.




Niestety ale Brembo na Polske w ostatnich latach osiągneło dno jesli idzie o jakość i jedzie tylko na marce. Natomiast jest firma która ma tarcze Brembo w ofercie ale sprzedaje je pod swoją nazwą i to sa oryginalne Brembo a nie te na Polske
hehe może to by prawda bo w częstochowie produkują poduszki i pasy do większości aut na świecie-TRW,i brembo właśnie zaciski i tarcze.
ale ja konkretnie pytałem o ten zestaw z allegro -jak się sprawuje bo firmę delphi i ferodo znam.....



Nie mylisz się, atm to mikoda. Z tego co pamiętam były/są robione w Częstochowie. Opinie na temat Mikody są rożne,jedni zachwalają drudzy przeklinają. Dla większości osób przystępna jest cena tych tarcz. Są sporo tańsze np od brembo. Użytkownicy mikod (nacinane i nawiercane)dobierają sobie do tego klocki ferodo premier i nie narzekają na hamowanie. Ile producentów, tyle opinii... Wszystko zależy od Ciebie i od zasobności Twojego portfela ;)




Pałasz ma Mikody. Pierwsze tarcze musiał zmienić po ok. miesiącu bo mu się powichrowały(reklamował). Biły mu hamulce.
Poszukaj w dobrej cenie Brembo. Ja mam u siebie i jest git. Mogę ci dać parę namiarów.

Mikody produkują w Częstochowie z materiałów importowanych z Anglii,a Brembo (podobno również Zimmermana)produkuja w Czersku -nie wiem na jakich komponentach!!!Ot i cała różnica :lol:



wczoraj poszukiwam smaru do zacisków,ale nie znalazłem a zadnym sklupie w częstochowie,owszem był ale do tłoczków i cylinderków ale to chyba co innego
Kupiłem klocki przednie GM i tarcze Brembo wymieniłem i było OK.
potem kupiłem klocki tylne tez GM ale z INDI i te piszczą
w serwisie Opla stwierdzili ,aby reklamować , że sa za twarde dlatego piszczą a smary do zacisków nic nie daje

Czy warto ten smar zastosować, czy na pewno piski ustaną?
no i gdzie go kupić?



http://www.hamulce.net/Bremceny.htm - stąd mam te ceny.
Jak będę miał jutro trochę czasu to podskoczę od fabryki Brembo bo jest w Częstochowie i zobaczę jakie tam mają ceny i czy sprzedają
http://www.brembo.pl/



" />
">Tarcze gładkie Brembo, klocki Ferodo Premier także raczej wszystko dobrej klasy.zasyfione tarcze. spróbuj je odtłuścić np. benz ekstrakcyjną

akurat Ferodo Premier to niska półka jeśli chodzi o klocki, a tarcze Brembo są ostatnio made in czestochowa baaardzo kiepskiej jakości więc może na takie trafiłeś. Także uważam że wina leży po stronie klocków



" />Poza tym? Jutro zamawiam zestaw tarcze hamulcowe Brembo + klocki hamulcowe Ferodo na przód. Mam nadzieję, że do czwartku przyjdą i w piątek do Częstochowy polecę już na nowych hamownikach. A potem jeszcze coś się znajdzie Pewnie nagrzewnica + czujnik temperatury płynu chłodniczego, bo przestał pokazywać na desce. A dalej się zobaczy.



W związku z tym że mam kupca na swoje auto WRX '04 ale niestety cena mnie nie satysfakcjonuje, zmuszony jestem zmienić hamulce w swoim aucie na seryjne z WRX żeby obniżyć cenę auta gdyż prezentów nie mam zamiaru robić nikomu. Mam więc do sprzedania:

- Zaciski hamulcowe 4 tłoczkowe przednie BREMBO STi

- Zaciski hamulcowe 2 tłoczkowe tylne BREMBO STi

- Nowe tarcze hamulcowe DBA przednie nacinane 330 mm Impreza STI MY01-04 seria 4000

- Nowe tarcze hamulcowe DBA tylne nacinane 313mm Impreza WRX (średnica bębna WRX, pod zacisk STI)

- Nowe klocki hamulcowe przód FERODO DS 2500 - FRP 3067

- Nowe klocki hamulcowe tył FERODO DS 2500 - FCP 1562

- Koła oryginalne z STI 5x100 złote z nowymi oponami BRIGESTONE POTENZA RE 070 225/45/17

Cena do oddania: Hamulce całość 5700 zł, koła 2700 zł i to już ostateczna cena i bardzo dobra cena. Jak ktoś weźmie wszystko oddam za 8 tys . Pozdrowionka

Całość składana w serwisie Subaru. Wszystko zamontowane w samochodzie więc można sprawdzić jak chodzi. Mogę podjechać do chętnego na zakup na trasie Wałbrzych - Częstochowa - Warszawa. Super zestaw dla chętnych zmiany hamulców w swoich WRX na hamulce z STi. Cały komplet ma przejechane 1500 km, opony bez śladów zużycia kupione 3 tygodnie temu jak i pozostałe rzeczy. Hamulce dotarte. Sprzedam albo same koła, albo cały zestaw hamulców lub całość. W rozliczeniu przyjmę zaciski hamulcowe z WRX 4 tłoczkowe, alu felgi "17" do WRX lub całe koła do WRX z oponami 215/45/17 lub inne propozycje na pw lub663358094.



Mikoda jest robiony w Częstochowie i najprawdopodobniej to ta firma robiła tarcze dla BREMBO
Tarcze jak najbardziej nadają się do normalnego użytkowania, nawet po pól roku nic nie trzeba przetaczać kombinować itp
stosunek cena/jakość -> bardzo dobry

Jednak że masz 3.2 i pewnie lubisz przycisnąć to tylko Zimmermann + DS2000/Green stuff




więc te klocki podejdą do manualnej skrzyni czy muszę szukać innej aukcji?? tego nie wiem, nie wiem jakiej grubosci masz tarcze. Musisz sprawdzic czy 10, 12 czy 20.
Brembo ja osobiście mam model MAX z takiej ciemnej stali i rowkowane i nie narzekam aczkolwiek o zwyklych brembo (produkcja w czestochowie) slyszy się czesto złe opinie ostatnimi laty.

nie wiem. zawsze wydawało mi się że Bremo to dosyć prestiżowa firma (czyt. droga)prestiż z ceną nie koniecznie idzie w parze. Owszem firma prestiżowa ale jak robią badziewne tarcze to nie mogą ich sprzedawać drogo, poza tym robiąje w Polsce.



Witam, mam zamiar zaryzykować kupno takich oto tarcz i w związku z tym mam dylemat jakie dobrać do nich klocki, bo jak wiadomo, zarówno tarcze i klocki dzielą się na miękkie i twarde, więc chciałbym aby wszystko dobrze do siebie pasowało. Najchętniej skompletował bym do nich textary, czy taki zestaw będzie odpowiedni ?

Czy posiada ktoś taki zestaw w 325-330 ? Jeśli tak to byłbym wdzięczny za wszelkie opinie na temat sprawowania się tych tarcz przy dynamicznej jeździe, czy się nie krzywią, czy nie biją i ogólnie czy warto, czy lepiej kupić zwykłe wentylowane brembo.

Ps. Z tego co wiem są to tarcze produkowane w Częstochowie

Z góry dzięki za pomoc i od razu 'proszę o wybaczenie' moderatora który będzie musiał przenieść mi ten temat do działu o hamulcach do którego nikt nie zagląda Poczuwam się do winy i jestem świadom grożącego mi ostrzeżenia Pzdr.



śmiej się barteks2 śmiej. Niewierni zostaną swego czasu...

Żeby w temacie choć trochę. W częstochowskiej fabryce TRW szyją poduszki powietrzne do Porsche i wielu innych.
Zresztą TRW i Brembo to najwięksi w Częstochowie producenci podzespołów samochodowych. Z amorami Ferrari jest przecież tak, że Ferrari nie montuje i nie produkuje sobie samo amortyzatorów, a kupuje od podwykonawców. Gdzie podwykonawcy mają swoje fabryki (jak wspomniane przez abę delphi) to już Ferrari czy kogokolwiek nie interesuje.



" />Znajomy ma założone nawiercane tarcze brembo w calibrze i do tego klocki ebc i szczerze różnicy niema żadnej przy bardzo gwałtownym hamowaniu szybciej się blokują a przy mojej astrze to calibra w ogóle nie hamuje:)a cena za tarcze jest odpowiednia zresztą byłem w fabryce brembo bo jest w Częstochowie i wiem jaka jest ich jakość wykonania.... zakładaj najlepiej oryginały...



" />hah a dzisiaj sie dowiedziałem czegos bardzo ciekawego... gładkie tarcze BREMBO ?
? to nic innego jak polski produkt pod inna nazwa produkowane pod czestochowa brembo zaczyaja byc dobre od tarcz sportowych.. dosłownie. Tyle reklamacji jest na zwykle gladkie brembiaki ze szok podobno i krzywia sie nieziemsko.. po tym co sie dowiedzialem i sam po czesci sie przekonalem bo moje brembiaki sie pokrzywily a fakt faktem "lyse nie byly" bylem zmuszony do wymiany... kupiłem TRW.. 180za sztuke.. na allegro niestety ich nie nalazlem. na zamowienie w moim ulubiony sklepie gdzie czesci tancze niz allegro fakt sie tylko zastaawia mie fakt.. wiekszosc opisow na allegro ze do ibi Fl tarcze produkuja o sredicy ~260 a u mnie 280 ?



" />W 110KM TDI jest tylko tarcza 280mm.
Za tą cenę u mnie miałbyś ATE, zamiast TRW.... które nawiasem mówiąc powinieneś szanować i uważać, żeby nie stało się to samo co z Brembo.
A to że Brembo jest robione pod Częstochową, to wiadoma rzecz, jak również i ta, że to totalne dziadostwo



" />Mam do sprzedania:

OLEJ SHELL Helix PLUS (obecnie shell helix hx7) 10W40 - pełny syntetyk benzyna. Mam bańkę 4litry i 1litr - była do poprzedniej IBI, nowa jeździ na minaralnym... Nie były jeszcze otwierane.

Czerwone sprężyny do IBI 6k1 przód - nowe. Obniżają ale nie wiem o ile - do mnie było za dużo i z wyjątkiem stwierdzenia, że auto trze na kołach 205x50x15 przy skręcaniu nigdy ich nie używałem - nie były jeżdżone.

Tarcze wentylowane przód (nie pamiętam jakiej firmy) 256mm + klocki HART - używane ale krótko i drobny rant jest na tarczy - klocki prawie całe (używane były w IBI 6K1 2.0 8v).

Tarcze wentylowane przód Brembo Max (nacinane) 256mm + klocki Ferodo premier - używane z drobnym rantem i praktycznie całymi klockami (używane były w IBI 6K1 2.0 8v).

Sprzedaje ponieważ w nowej IBI mam tarcze 280mm, olej mineralny i wystarczająco twarde zawieszenie...

Ceny do uzgodnienia - pisać. Jeżeli nie będzie zainteresowania to w lipcu wystawiam na Allegro od 1zł BCM.
Generalnie chciałbym dostać z 80zł za cały olej (5l), 150zł za sprężyny, 150zł za pierwszy zestaw hamulcowy i 290zł za 2-gi zestaw hamulcowy. Natomiast jestem otwarty na propozycje. Jestem ze śląska (Katowice) i bywam prawie codziennie we wszystkich miastach GOP, często w Częstochowie, Rybniku, Wrocławiu, Krakowie (drogą przez Sławków) więc moge zabrać graty ze sobą.

ps. Jak kupie nowe to będe sprzedawał obecne światła z IBI (jakieś soczewki + ksenon) - zmieniam na serię oraz wydech Ulter - zmieniam na serię.




ak będę miał jutro trochę czasu to podskoczę od fabryki Brembo bo jest w Częstochowie i zobaczę jakie tam mają ceny i czy sprzedają
i to jest super pomysl!
brii jedz, sprawdz i daj znac co i jak, bo tarcze i klocki to dla mnie wlasnie temat bardzo na czasie





Brembo się rozpędza
Data: 2006-02-27
45 mln euro zainwestowała firma Brembo w Dąbrowie Górniczej. Znany producent części samochodowych zbudował tu odlewnię tarcz hamulcowych

Tarcze produkowane w Dąbrowie Górniczej będą montowane m.in. w samochodach marki Mercedes, Audi, Land Rover i Volvo. Przedstawiciele firmy zapewniają, że uruchomiona właśnie odlewnia jest jednym z najnowocześniejszych zakładów tego typu w Europie. Jej budowa trwała niespełna rok.

Na otwarciu pojawili się m.in. polski minister gospodarki Piotr Grzegorz Woźniak oraz jego włoski odpowiednik Giulio Tremonti. Obecny było również prezes Brembo Alberto Bombassei, który zapewnił, że Polska ma dla firmy strategiczne znaczenie. Między innymi dlatego koncern niedługo rozbuduje sąsiadujący z nową odlewnią zakład obróbki tarcz. Będzie to kosztowało dodatkowe 20 mln euro. Tegoroczne inwestycje sprawią, że zdolność produkcyjna Brembo w Europie i Ameryce Północnej wzrośnie prawie dwukrotnie, z 90 do 160 tys. ton.

Od 1995 roku koncern zainwestował w Polsce około 100 mln euro. Tutejsze zakłady są na drugim miejscu pod względem wartości inwestycji i liczby zatrudnionych osób. Brembo swoje "polskie" fabryki zlokalizowało w Dąbrowie Górniczej i Częstochowie. W sumie pracuje w nich 800 osób. Tegoroczne inwestycje zwiększą zatrudnienie do około 1 tys. osób.
(mcl)


Motoryzacyjny lider

Brembo jest światowym liderem w projektowaniu i produkcji tarcz hamulcowych, producentem systemów hamulcowych dla większości marek samochodów osobowych i ciężarowych oraz motocykli na świecie. To także lider na rynku wyścigów. Samochody wyposażone w hamulce Brembo zdobyły ponad 200 zwycięskich tytułów w najważniejszych zawodach. Koncern obecny jest w takich krajach, jak: Włochy, Polska, Wielka Brytania, Hiszpania, Meksyk, Bazylia, Indie, Chiny i Japonia.



" />TRW BREMBO LUB MIKODA są godne polecenia dodatkowo w Częstochowie wszystkie te firmy mają swoje zaklady



" />1,
No wiec gadałem dziś z różnymi znajomymi z branzy moto i chlopakami od bmw na temat tego drgania bylem ponownie wywazyc kola i sprawdzalem czy oby napewno moje futury sa do e34 i wywazenie OK felgi siedza idealnie opony to sp9000 stan db+ niema mowy rowniez o krzywej feldze...
Wiekszosc ludzi obstawia na tarcze i ich przetoczenie rancik faktycznie jest maly wiem ze przetaczaja tarcze w ATM Mikoda - w czestochowie
znam tez ceny tarcz jurid 112zł szt i brembo 139szt
przy zminie tarcz wymiana klockow nie wchodzi w gre bo to poprostu zbyteczne wiec temat tarcz mam generalnie obcykany z tym ze nie jestem pewien na 100% czy to zmieni cos dlatego zdecyduje sie najpier na przetoczenie jezeli pomoze cos to znaczy ze tarczei wtedy je wymienie jezeli problem zniknie to super....

2,
Co do skrzyni biegów i oleju to juz wczesniej obczytalem temat na forum z tymi tabliiczkami itd...
znam rowniez koszty wiec filterek to koszt 50zł a olej do skrzyni ten dexter jakis to 29zł za 1litr
czyli ten temat tez mam ogarniety i napewno sie nim zajme po weekendzie

3,!!!
NAJGORSZY TEMAT TO TA POMPA NIESZCZESNA
Swoja droga czeka mnie zimering i czyszczenie nastawnika ale pompa hmmmm
Prosze powiedzcie ile czasu takie cos wytrzyma wszyscy mowia ze to poczatek i nie mam sie narazie co stresowac oceniaja przebieg od 50-100tys
Czy zgadzacie sie z tym ???

Moja beta to sprowadzona od 1właściciela Touring automat z 94 roku pompe ten kolega moj od pomp mowil ze mam ta gorsza nie pamietam tych oznaczen teraz...
Auto ma przejechane 289.450 km i jest absolutnie bezwypadkowe i z oryginalnym przebiegiem ale nie takim ze jest 280 a w pamieci +200-300tys mam do niej pelna dokumentacje i komplet 4 kluczykow kolor to technovioletmetalic ma progi M shadowlina
wnetrze Recaro M5 felgi OZ futura
Swietne aucisko generalnie wszedzie gdzie nim podjade wzbudza zainteresowanie szkoda ze nie ma okna w dachu pojedynczego bo to juz bylby prestiz na maxa ale jest i tak luz...
Uwielbiam stare auta ale zwlaszcza te usporetowione nie myslalem jednak nigdy ze zauroczy mnie TDS 15 letni !!!
Jeden z kolegów na forum opisał TDS i jego prace jako NAMIETNĄ zgadzam sie z tym całkowicie jest tylko jedno ale AUTO NIE MOZE BYC ZDRUTOWANYM GRATEM I NIE MOZE SIE PSUC
POZDRO

[ Dodano: Nie Cze 14, 2009 5:21 pm ]
witam ponownie prosze na odpowiedz na moje ostatnie pytania jak rowniez na to ponizej...
dzis pierwszy raz musial krecic na zimnym silniku doscx dlugo podgrzewalem swiece z 2 razy i krecilem i za 33 razem zagadl do tego zauwazylem zeteobroty zaczynaja naprawde falowac po mocniejszej jezdzie... jezeli pojdae na stacje ispowrotem spokojnie praktycznie jest to nieodczuwalne CO Z TA POMPA KIEDY JEJ KONIEC ? ILE POCIAGNIE ?


All right reserved.
©